Salgs og leveringsbetingelser

1. SALG I DANMARK

Det er muligt at betale varer online med de på hjemmesiden viste kort. Ved betaling online tillægges der kun et fragt og administrationsgebyr på kr. 70,- incl. moms, uanset købesstørrelse eller antal. Til enkelte postnumre omkring Randers leveres til halv pris. Varer betalt online med kort, sendes til fast lav pris. Der kan IKKE bestilles spc. levering OG betales med Dankort samtidig.
Du kan også vælge at bestille dine vare online og få fremsendt en EAN-faktura.

EU har besluttet at alle hjemmesider med betaling, fra 30.11.2020 skal have tilføjet PSD2 sikkerhed: PSD2 rulesets automatically require all transactions above € 30 and all new subscriptions to go through 3-D Secure . Det vil sige, hvis du handler for over 30 euro (ca 225,- Dkk) så vil du modtage en SMS kode på 4 tal som skal indtastes som en sikkerhed.

and all new subscriptions to go through 3-D Secure

Hvis en korrekt levering ikke afhentes, og kommer retur til Klauber-Flag, fremsendes igen uden omkostninger, kommer pakken retur 2. gang, faktureres den faktiske fragt porto/fragt +100,00 kr. incl. moms). Ønskes pakken/brevet ikke genfremsendt, krediteres det indbetalte beløb. Klauber-Flag forbeholder sig ret til at fratrække forsendelsesomkostningerne. Alle beløb i forbindelse med ovennævnte genfremsendelse skal indbetales til 9321 3215600806 før pakken/brevet fremsendes igen.

Forkert pengeoverførsel udlignes på medsendte faktura og forfalder til straks betaling.

 

2. SALG UDEN FOR DANMARK

The reason why foreigners must write to Klauber-Flag via our own email address is that we do not want to receive all the spam that is deleted automatically.

Klauber-Flag hopes for understanding.

All inquiries as described above will be Google translated and Klauber-Flag is not legally liable for any wrong translation or misunderstanding.

Du kan uden besvær handle hvis følgende er opfyldt.: For det første SKAL der betales med et dansk kreditkort eller dansk MobilePay. For det andet SKAL der opgives en dansk leveringsadresse. Hvis du ikke kan opfylde de to ovenfor nævnte betingelser, så bedes du læse videre.:

Klauber-Flag only delivers to private and corporate customers who have an invoice address and delivery address in the EU  +Grønland and Færøerne.

Bor du på Grønland, Færøerne, Island, eller i et andet land uden for Danmark, skal du sende en almindelig e-mail med din bestilling og fulde navn, adresse og telefonnr. (husk landekode), firmaer skal også oplyse VATnr. (momsnr.), du modtager derefter en returmail med det fulde beløb incl. evt. afgifter og fragt og leveringsomkostninger (dette vil typisk være Post Danmarks takster +100,00 Dkr.). Det fulde beløb skal derefter overføres til min bankkonto før afsendelsen til dig. Du kan se kontonr. herunder. Årsagen hertil er stor svigtende betaling fra de pågældende lande. ALLE FORSØG PÅ ANDET AFVISES HØFLIGST

Du kan også vælge at foretage din bestilling som normalt, og betale med et Dansk kreditkort. Samtidig skal du derefter vælge at få ordren leveret til en Dansk adresse. Derved spares den store fragt, da leveringsadressen ofte er familie som du ofte ser/besøger.

Årsagen til dette er den meget høje fragt der kom i 2021, og at jeg er blevet snydt for betaling flere gange. Kunden skal overføre beløbet i Danske kroner til den daglige kurs. Derfor: send en mail, få en pris, betal før levering, så sendes pakken.

Vælger du bankoverførsel, bedes du foretage denne efter afgivelsen af din bestilling, hvor evt. fragt vil være tillagt. Dermed får du også din egen kvittering for overførslen fra dit eget pengeinstitut. Skriv venligst tydelig telefonnr. og navn på bankoverførslen, det gør det lettere for mig at placere det indkomne beløb.

Overførsel fra udlandet sker til:
SPAREKASSEN KRONJYLLAND
Mariagervej 47
8920 Randers NV
Telf.: +45 87 11 01 51
Kontaktperson: Niels Hansen

Bank konto til Danske indbetalinger 9321 3215600806

SWIF/BIC adresse: KRONDK22
EBAN nr: DK5493213215600806

 

3. LEVERINGSTID/BESTILLING

Bestillinger over internettet, leveres i forhold til kundens bestilling, og kunden bliver orienteret om leveringstiden hvis denne er over 5 arbejdsdage, evt. modtagelse af forudbetaling og andre oplysninger vedr. bestillingen sendes pr. e-mail til den noterede mail adresse. Du vil typisk modtage en bekræftelse på din bestilling pr. e-mail, heraf vil du kunne se vor evt. aftaler. Såfremt du måtte have rettelser hertil, bedes disse straks gives til Tage Stig Nielsen af hensyn til den aftalte leveringstid.Der kan IKKE betales med Dankort på adressen, derfor afregnes kontant eller mobilepay for afhentede varer på adressen – ring for nærmere orientering, og aftal tid.

 

4. REKLAMATION OG SKADE

Modtager du en forkert vare eller er den bestilte vare beskadiget, skal du hurtigst muligt kontakte Klauber Flag. Tag evt. et foto af skaden, send det til tage@klauber-flag.dk så kan vi sammen drøfte det videre forløb.I tilfælde af forkert varer vil Klauber Flag betale ekspeditions- og forsendelsesudgifter.

Der fremsendes for kundens regning og risiko, med GLS og Post Danmark (ikke DAO – læs afsnittet “sende og hente pakker”) eller andre, til deres gældende priser på afsendelsesdagen, plus et mindre gebyr, såfremt andet ikke tydeligt aftales ved ordreafgivelsen.

 

5. BYTTE- OG RETURRET

Hvis du ikke er tilfreds med den købte varer, har du fuld returret af dine varer inden 14 dage. Hvis plomberingen er brudt, tages varen også retur, men vil blive undersøgt for evt. brug og skader. Varer som er brugte eller beskadigede refunderes ikke.

Du bedes venligst være opmærksom på, at Klauber-Flag forbeholder sig ret til at levere +/- 10% på både mål, antal og vægt. Der må også acepteres evt. udsving i farver, som følge at tryk/print på forskettige materialer, da disse modtager ikke farven ens. Kontakt Tage på mail,  hvis du har spørgsmål.

Ved returnering af varer kontakt venligst Klauber-Flag vedrørende detaljer. Hvis en forbruger anvender sin fortrydelsesret, tilbagebetaler vi det fulde beløb dog ikke leveringsomkostninger, og heller ikke for omkostningerne for returneringen.

Beløbsreservation ved køb med betalingskort og Mobile Pay:
Når du godkender et køb og anvender betalingskort eller Mobile Pay som betalingsmiddel, reserverer vi beløbet på dit valgte betalingskort. Dette gælder dog ikke Dankort.
Vi trækker først pengene, når varerne afsendes til din valgte leveringsadresse.
Vi foretager reservationen for at sikre os, at kortet ikke er spærret, og der er dækning på kortet.
Når beløbet trækkes på kortet, ophæves reservationen automatisk.
Den maksimale varighed af en reservation afhænger af korttypen, som du kan få oplyst af kortudsteder, f.eks. din bank.
Hvis du oplever, at en reservation ikke er blevet ophævet, bedes du kontakte din kortudsteder, da det kun er din kortudsteder, der kan ophæve reservationen.
Vi henviser i øvrigt til vilkårene for dit betalingskort, som du har fået udleveret af kortudsteder.
Har du spørgsmål, er du selvfølgelig også velkommen til at kontakte os på tage@klauber-flag.dk.

Tag evt. et foto af skaden, send det til tage@klauber-flag.dk så kan vi sammen drøfte det videre forløb.

 

6. REPARATION

Alle flag og vimpler der fremsendes til reparation, faktureres for et mindre administrativt beløb.Returfragten af denne reparation tillægges også til gældende vægttakster.

 

7. PRISER

Alle priser på denne hjemmeside, er pr. enhed incl. moms, hvis andet ikke er angivet. Der tages dog forbehold for tydelige og dokumenterbar fejl.

8. PRISÆNDRINGER

Vi forbeholder os ret til eventuelle prisændringer og tager forbehold for udsolgte varer samt eventuelle trykfejl. Klauber-Flag finder det samtidig ikke nødvendig at oplyse om disse prisændringer.

9. SENDE OG MODTAGE PAKKER

Klauber-Flag afsender og modtager hovedsalig med GLS, dog sendes og modtages nogle ordre med PostNord. Det kan være pakkens størrelse, leveringstiden eller afhentnings tidspunktet der er afgørende for dette.

Såfremt ikke alt er på lager vil du modtage typisk to pakker, en fra Klauber-Flag og en fra vores leverandør. Dette gøres for at sikre kunden den hurtigste leveringstid. Kunden betaler da kun for èn pakke, og vil blive orienteret herom.

Alle pakkefirmaer ønsker oplyst kundens mobilnr., andre også modtagerens mailadresse for at orientere modtageren om at der er en pakke på vej. Disse oplysninger udleveres af Klauber-Flag under de pågældende pakkefirmaers ansvar.

Klauber-Flag sender og modtager, som udgangspunkt, ikke pakker med DAO – Dette skyldes at de arbejder/aflevere om natten, hvor de ofte ringer på døren, dette har Klauber-Flag modtaget flere klager over. Samtidig svare de på min henvendelse, at de ikke kan garantere erhvervsleveringer, da de kører i nattetimerne. Derfor skal jeg altid afhente disse pakker rundt i byen, hvilket er for besværligt. Pakker som kunden fremsender med DAO, og som IKKE bliver afleveret på firmaets adresse, resikerer derfor at komme retur til afsender. Beklager dette.

Hvis du boer i Randers eller et af de herunder viste postnumre, får du fremsendt din bestilling med 50% på fragtprisen (fra 2021 er det 35,00 kr).
Postnr. er: 8900 + 8920 + 8930 + 8940 + 8960, vil leveringen koste 50% af den normale fragtpris (fra 2021 er det 70,00 kr.), det er pga. at der tidligere kunne afhentes på den gamle adresse, og det kan der ikke i Tyvdalen.
Du skal blot foretage og gennemføre din handel på hjemmesiden helt normalt, systemet finder selv din rabat.

 

10. ÅBNINGSTIDER

NETBUTIKKEN: på www.klauber-flag.dk besvares altid løbende.

TELEFONEN: er åben mandag – torsdag 9:oo til 16:oo og fredag 9:oo – 12:00

HELLIGDAGE: dagen før en helligdag er telefonen åben fra 9:00 til 12:00, samtidig er det ikke sikkert at jeg fysisk er på kontoret, der er lukket på selve helligdagen.

DET ER KUN muligt at komme på adressen i Tyvdalen efter forudgående aftale. Der er ikke lager på adressen, alle bestillinger bliver fremsendt til din adresse. Se priserne ved at klikke gå ind på punkt 9. SEND OG MODTAGE PAKKER.

ÅBNINGSTIDER I ØVRIGT.:

Som udgangspunkt, bedes du ALTID holde øje med hjemmesiden, den er altid opdateret.

JUL: lukket den 23.12. til og med 3.1. – begge dage incl.
PÅSKE: mellem Palmesøndag og Skærtorsdag er telefonen åben fra 9:00 til 12:00 Langfredag er telefonen lukket
STOREBEDEDAG: lukket hele dagen.
KR. HIMMELFARTSDAG: lukket på dagen og fredagen efter.
PINSE: fredagen før Pinsedag er telefonen lukket.