Handelsbetingelser

Salgs- og leveringsbetingelser

1. Salg i Danmark 
Det er muligt at betale varer online med Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB, via bankoverførsel. Ved betaling online tillægges der et administrationsgebyr på kr. 45,- excl. moms, (bemærk venligst punkt 9. den 01.08.2009). Varer betalt online med kort, sendes til fast lav pris. Der kan IKKE bestilles spc. levering OG betales med Dankort samtidig.
Du kan også vælge at bestille dine vare online og få fremsendt en faktura, der vil da blive tillagt fragt og ekspeditionsgebyr som er gældende på afsendelsesdagen.

Bemærk at levering pr. efterkrav er ophørt pr. 01.01.2008.

Hvis en korrekt levering ikke afhentes eller nægtes modtagelsen vil kunden blive afkrævet forsendelses- og håndteringsomkostninger (den faktiske porto/fragt +100,00 kr. incl. moms), og også for genfremsendelsen af samme pakke/brev eller anden levering. Ønskes pakken/brevet ikke genfremsendt, krediteres det indbetalte beløb minus forsendelses- og honteringsomkostningerne som ses herover. Alle beløb i forbindelse med ovennævnte genfremsendelse skal indbetales til 9321 3215600806 før pakken/brevet fremsendes igen.

Forkert pengeoverførsel udlignes på medsendte faktura og forfalder til straks betaling. Vælger du bankoverførsel, bedes du foretage denne efter afgivelsen af din bestilling. Dermed får du også din egen kvittering for overførslen fra dit eget pengeinstitut. Skriv venligst tydelig telefonnummer og navn på bankoverførslen, det gør det lettere at placere det indkomne beløb.

2. Salg uden for Danmark 
Beløbet indsættes på konto INDEN varerne afsendes. Der kan ikke betales med kreditkort på websitet ved køb uden for Danmark.

Fra januar 2008 kan betales med Dankort (bemærk venligst punkt 9. den 01.08.2009), det vil fremover koste 45,00 kr. excl. moms pr. levering for div. administrationsgebyr. Betales med De kort som er vist på forsiden, fremsendes til fast lave pris i Danmark (ikke Grønland, Færøerne og Island). Forkert pengeoverførsel udlignes på medsendte faktura og forfalder til straks betaling.

Bor du på Grønland, Færøerne, Island, eller i et andet land uden for danmark, skal du sende en almindelig e-mail med din bestilling og fulde navn, adresse og telefonnr. (husk landekode), firmaer skal også oplyse VAT nr. (momsnr.), du modtager derefter en returmail med det fulde beløb incl. evt. afgifter og fragt og leveringsomkostninger (dette vil typisk være Post Danmarks takster +100,00 Dkr.). Det fulde beløb skal derefter overføres til min bankkonto før afsendelsen til dig. Du kan se kontonr. herunder. Årsagen hertil er stor svigtende betaling fra de pågældende lande. ALLE FORSØG PÅ ANDET AFVISES HØFLIGST

Vælger du bankoverførsel, bedes du foretage denne efter afgivelsen af din bestilling, hvor evt. fragt vil være tillagt. Dermed får du også din egen kvitering for overførslen fra dit eget pengeinstitut. Skriv venligst tydelig telefonnr. og navn på bankoverførslen, det gør det lettere for mig at placere det indkomne beløb.

Overførsel fra udlandet sker til:
SPAREKASSEN KRONJYLLAND
Hobrovej 109
8920 Randers NV
Telf.: +45 86405900
Fax.: +45 86405922
Kontaktperson: Niels Hansen

Bank konto til Danske indbetalinger 9321 3215600806
SWIF/BIC adresse: KRONDK22
EBAN nr: DK5493213215600806

3. Leveringstid/bestilling
Bestillinger over internettet, leveres i forhold til kundens afkrydsning, og kunden bliver orienteret om leveringstiden hvis denne er over 8 arbejdsdage, evt. modtagelse af forudbetaling og andre oplysninger vedr. bestillingen pr. e-mail på den noterede adresse. Du vil typisk modtage en bekræftelse på din bestilling pr. e-mail, heraf vil du kunne se vor evt. aftaler. Såfremt du måtte have rettelser hertil, bedes disse straks gives til Tage Stig Nielsen af hensyn til den aftalte leveringstid.

Der kan IKKE betales med Dankort på adressen, derfor afregnes kontant eller mobilpay for afhentede varer på adressen – ring for nærmere orientering.

4. Reklamation og skade 
Modtager du en forkert vare eller er den bestilte vare beskadiget, skal du hurtigst muligt kontakte Klauber Flag.

I tilfælde af forkert varer vil Klauber Flag betale ekspeditions- og forsendelsesudgifter.

Der fremsendes for kundens regning og risiko, med Post Danmark eller andre, til deres gældende priser på afsendelsesdagen, plus et mindre gebyr, såfremt andet ikke tydeligt aftales ved ordreafgivelsen.

5. Bytte- og returret 
Hvis du ikke er tilfreds med den købte varer, har du fuld returret af dine varer inden 14 dage. Hvis plomberingen er brudt, tages varen ikke retur. Varer som er brugte eller beskadigede refunderes ikke.

Ved returnering af varer kontakt venligst Klauber Flag vedrørende detaljer. Hvis en forbruger anvender sin fortrydelsesret, tilbagebetaler vi det fulde beløb også leveringsomkostninger. Dog betaler vi ikke for omkostningerne for returneringen.

6. Reparation
Alle flag og vimpler der fremsendes til reperation, faktureres for et mindre administrativt beløb på 156,25 kr. pr. stk. incl. moms, Der gives mængderabat ved fremsendelse af flere reperationer samtidig (max 50%). Returfragten af denne reperation tillægges også til gældende vægttakster.

7. Priser
Alle priser på denne hjemmeside, er pr. enhed incl. moms, hvis andet ikke er angivet.

8. Prisændringer 
Vi forbeholder os ret til eventuelle prisændringer og udsolgte varer, samt eventuelle trykfejl.

9. Siden er sidst rettet, og hvorfor.:
Den 01.10.2005 – Fra den 01.01.2006 afregnes ALLE reperationer til dagspris. Der gives mængderabat ved fremsendelse af flere reperationer samtidig (max 50%).
Den 01.01.2007 – Fra 01.03.2007 stopper Klauber-Flag med udlejning af flag.
Den 08.09.2007 – Alle rep. faktureres med 156,25 kr. incl. moms ved 1 stk. fra den 01.01.2008.
Den 08,01.2008 – Alle priser på siden, er ændret fra excl. moms til incl. moms.
Den 10.02.2008 – Som følge af ovennævnte ændring, er priserne blevet harmoniseret, de fleste er til fordel for kunden, men andre er ikke. Det er også muligt at leverer flere størrelser, og dermed er der også kommet flere priser.
Den 15.05.2008 – Som følge af kraftig forøget internethandel, og samtidig faldende salg til privatkunder fra butikken, er åbningstiderne på Karlsbergvej blevet justeret, se tiderne herunder.
Den 01.04.2008 – Der er nu billeder i farver af den købte varer på alle ordrebekræftigelser og faktura, så kan du se hvordan dine flag ser ud, eller hvor det udenlandske flag er fra. Det betyder samtidig få fejlmuligheder kunden og Klauber-Flag imellem.
Den 30.09.2008 – Gøres opmærksom på nye fragt og leveringspriser fra 01.01.2009 som følge af Post Danmarks prisstigninger.
Den 01.03.2009 – Gøres opmærksom på at ALLE reperationer vil blive fremsendt for kundens regning efter reperationen. Afhentning af reperation er IKKE længere muligt uden forud aftale med Tage Nielsen.
Den 01.08.2009 – Fra januar 2010 skal al handel med private foregå over nettet mod benyttelse med div. betalingskort. Der vil også fra denne dag blive afsendt som pakke (for at have kvitering), derfor bliver administrationsgebyret forhøjet til 10,00 kr. +moms over den til hver tid gældende posttakst for 5,00 kg. (til privatkunde).
01.10.2009 – Den 31.03.2010 kan der ikke længere sendes telefax til Klauber-Flag, da nummeret lukkes. Du bedes fremover kontakte mig på mail: tage@klauber-flag.dk
01.05.2013 – Herefter kan kun handles via netbutik, mail og telefon. Din bestilling sendes til din adresse efter bestilling. Døren er dog åben efter aftale med Tage på telefon 86447260 i åbningstiden.

10. Åbningstider
NETBUTIKKEN på www.klauber-flag.dk besvares altid løbende.

TELEFONEN er åben mandag – torsdag 08:00 til 16:00 og fredag 08:00 – 12:00

BUTIKEN ER LUKKET – du bedes handle fra min netbutik, eller ring.

ÅBNINGSTIDER IØVRIGT.:
Som udgangspunkt, bedes du ALTID holde øje med hjemmesiden, den er altid opdateret.

INGEN PERSONLIG HENVENDELSE PÅ TYVDALEN 10 UDEN FORUDGÅENDE AFTALE MED TAGE.
Kontakt
Klauber Flag
Tyvdalen 10,
Vorup
8940 Randers SV
Tlf 86 44 72 60